onsdag den 23. december 2009

Love is in the air .....


Der er sket SÅ meget de sidste par dage. Alt er blevet vendt op og ned, endnu engang.
Mig og min kæreste, er blevet kærester igen. - og han har ikke afbestilt vores rejse!!!
Dvs: Steffen og Mie = Gran Canaria = 23 grader ca. = FANTASTISK!!!
Jeg er gennenført lykkelig, og tror på det hele nu.
I morgen, er det juleaften (surprise?), og min mormor, morfar, oldemor, onkel og storebror kommer. Og så selvfølgelig min lillebror, mor og far. Alle pakkerne er pakket ind. Så nu skal jeg bare koncentrere mig om at spise en hel hel masse, har tabt mig lidt på det seneste. Og så er jeg vild med flæskesteg, brun sovs og risalamande. Uhm
Jeg kommer nok med et dagens i morgen, nu da det er jul. Selvom jeg ikke har fået købt noget til lejligheden, så jeg må være kreativ :-)
Med hensyn til efterspørgslen på makeup rutiner, tips ect. Så når jeg det ikke inden i morgen. Men inden nytår skal det nok blive! :-)
Glædelig lille juleaften til alle ude i blogland !

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor dejligt i er sammen igen, tillykke med det :) sikke en julegave at få :)

dog må jeg sige jeg synes det er lidt ærgeligt bloggen om makeup ikke når at komme inden jul :(

Anne Christensen sagde ...

Det var da dejligt for dig. :) God jul.

SIGNE sagde ...

Hvor er det dejligt for dig! Det samme skete for mig i sommers, og få dage efter fandt vi sammen igen og bestilte ferie... Sol og sommer gør kærlighed så god. Rigtig god ferie!