søndag den 15. november 2009

En ny begyndelse....






Her er jeg så. Endnu én. Efter mange måneders daglig surfen rundt på alverdens blogge, og mange overvejelser omkring selv at starte en, er tiden nu kommet. Jeg prøver! Så må det briste eller bære. Med hensyn til bloggens navn og spørgsmål dertil, kan jeg ligeså godt allerede nu forklare. Valentina, kommer af flere års kaldenavn - Lácteos betyder på spansk "dagbog". Kort om mig selv, kan jeg fortælle at jeg er 18 år, pige - nok nærmere verdens heldigste pige da jeg er indehaver af det som jeg syntes er verdens absolutte bedste kæreste. Som roligt kan beskrives som mit et og alt. Jeg arbejder til daglig i en børnehave som pædagogmedhjælper. Hvilket nok kan betegnes som det dejligste job, jo vist er der gråd og bleskift, men med alt den kærlighed man får igen, af en masse dejlige, søde - glade børn, har det absolut ingen betydning. Små børns bleer lignet livet. Det er muligvis noget af en påstand. Men hvis jeg nu uddyber den påstand lidt mere, får man pludselig en mening med den. Dét der er i små børns bleer, er noget de selv har fyldt i dem. Sådan er livet, det vi selv fylder i det. Nu har jeg valgt at fylde en blog i min ble, jeg håber den vil blive brugt og nydt :-)
Kh. Mie






2 kommentarer:

MOMO sagde ...

Spændende, spændende!
Glæder mig til at følge din blog :-) Du er velkommen til at kigge forbi min, måske kan du lide den :-)

Mie V. sagde ...

Hey Momo! Mange tak. Rart at vide der er ét enkelt øje eller to inde at kigge :-) Du kan tro jeg følger med på din blog, den er super! :-)