torsdag den 19. november 2009

zZzzzZzzzzZZzz



I dag har jeg været på arbejde, fra halv ti til halv tre. Super hyggelig dag i børnehaven, vi er begyndt at male julebilleder til december. Så julefeberen stiger og stiger. Da jeg havde fri, gik jeg lige på hovedet hjem i seng. Meget træt. Egentlig en ret sløv dag. Selv mine agamer ligger og sover allerede, her et billede af hunnen som ligger op af glasset. Og mine hunde har også bare snorkboblet hele dagen. At det er mørkt og koldt begynder at kunne mærkes? øv! Min kæreste kommer senere og sover, vi skal nemlig vække min mor tidligt i morgen med fødselsdagssang og gaver. Så nu ligger jeg bare og venter. Ikke det mest spændende billede jeg hurtigt tog, men det er mere så i lige kan få en idé om hvem jeg er, og hvordan jeg ser ud. Meget snart kommer der masser af billeder af tøj, sko og mig.
Ellers nogle forslag til hvad i kunne tænke jer?

Ingen kommentarer: