tirsdag den 24. november 2009

GIIIIIIIIIIISP !!!!!

Lige pludselig gik det hurtigt, meget hurtigt. Og regnede ikke med at få en teori-prøve tid før om laang tid. Men så ringede de i dag, du kan få en tid på fredag, og ellers bliver næste ledig gange engang i januar. Så jeg slog til. Men nu må jeg indrømme, at der slår lidt knuder i maven. Og så skal der terpes! Har endnu ikke haft en bestået test, kun med de 7 fejl cirka.
Hvad har i af erfaringer med teori-prøve? Er det lettere eller svære end de test man tager som undervisning?

3 kommentarer:

Trine & Tanja sagde ...

det er meget forskelligt synes jeg.. du kan være uheldig at komme op til en NX prøve, som er meget svær!men mit bedste råd er at tage det roligt og øve,øve, og øve! ;-)
- tanna

www.tannascloset.blogspot.com

Anne Christensen sagde ...

I de test jeg tog havde jeg altid så mange fejl at jeg dumpede. men jeg bestod den rigtige teori prøve i første huk. Det er bare om at bruge sin logik :).
- Anne.

Anonym sagde ...

Jeg synes den rigtige er lettere, men det er bare min erfaring :) Held og lykke med det :)