lørdag den 21. november 2009

Photos


Det er faktisk en gammel nederdel, men syntes den er så smuk som kjole.



Maxi dress,  positivt overrasket da jeg fik den på. Var usikker om den ville gå til mig, da jeg kun er 1.54. (Og ja, jeg er 18, og ja jeg ved godt jeg er meget lille) hehe. Men syntes faktisk at det så yndigt ud hvis bare jeg tog stilletter på.



Min mors bryllupskorset, ville ønske jeg kunne gå med det. Men ved ikke helt hvordan, for jeg er altså ikke meget for at gå med bar mave?

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hej..
Jeg kigger tit din blog :)
Synes korsettet fra din mors bryllup er virkelig flot og det er din mave også. Du kunne bruge den til en højtaljet nederdel ??

Kram herfra

Mie V. sagde ...

Ih mange tak! :) Ja det kunne jeg faktisk godt, sådan havde jeg slet ikke tænkt. Må ud og finde en fin højtaljet nederdel :) Tak for ideén! :) Gør dig endelig til fast læser :) Mie V.