onsdag den 18. november 2009


I aften står på en stille hyggeaften hos min kæreste og mine søde svigerforældre.Vi skal se landskamp 'et must', Danmark - Usa. Vi skal have rigtig god dansk mad, frikedeller, kartofler og brun sovs, uuuhm. Og chips med dip og slik senere! Uhm uhm uhm. Jeg tog toget til hundige for at mødes med min kæreste og hans bedste ven. For at købe et par gaver til weekenden til min mor og storebrors fødselsdag. Og der er to ting jeg er "nød" til, at tage op.
  • 1. Hvad syntes i om det nye Wawes? har i besøgt det?
  • 2: Lagde mærke til at mange folk i toget, sad med jakken eller halstørklæde dækket overderes mund og næse, og rørte ikke håndtag, knapper m.m med deres bare hænder. Jo, godt nok kender jeg en del der har haft eller har svineinfluenza. Men SÅ farligt som det bliver gjort til, er det jo heller ikke. Hvad med jer? Tager i forholdsregler?

Ingen kommentarer: